Je kunt jouw ontevredenheid het beste bespreken met de betreffende medewerker. Vaak kan zo’n gesprek het probleem al oplossen. Komen jullie er samen niet uit, mail je klacht dan naar klachten@sterker.nl. Er volgt dan een gesprek over je klacht met de leidinggevende van de medewerker. In onze klachtenprocedure lees je hoe we klachten behandelen.
Mocht de uitkomst van dit gesprek niet leiden tot een oplossing waar je tevreden mee bent, dan kun je terecht bij de Onafhankelijke klachtencommissie. Je kunt je klacht schriftelijk indienen bij: Onafhankelijke klachtencommissie (Zorgbelang Inclusief), Postbus 5310, 6802 EH Arnhem.
Ondersteuning bij het indienen van een klacht
Je kunt hierbij gratis ondersteuning krijgen van:
MEE Gelderse Poort. Klik
hier voor de contactgegevens.
Advies- en klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ). Voor ondersteuning als het gaat om kinderen en jongeren (Jeugdwet). Klik
hier voor contactgegevens.
Je krijgt hulp bij de voorbereiding van het klachtgesprek, hulp om je klacht goed uit te leggen en te zorgen dat je antwoord krijgt op al je vragen.